Sunday, June 30, 2013

kenapa kita perlu RANK UP?

Assalamualaikum...

just want to share something simple...

kenapa kita perlu RANK UP dalam business? ofcourse dalam apa jua yang kita lakukan, kita mesti usaha untuk lakukan yang terbaik.

Jangan mudah putus asa dan jangan buat kerja separuh jalan. Walaupun kita buat sikit-sikit, insya-Allah lama-lama akan jadi bukit. TIADA YANG MUSTAHIL di dalam DUNIA ni if kita BERUSAHA untuk mencapainya.

Seriously, saya masih lagi baru dalam bidang ni.. Baru 3 tahun. Ada yang 3 tahun dah capai pangkat yang lebih tinggi. Saya sedang berusaha ke arah itu. Mungkin setiap orang rezeki masing-masing berbeza. Lihat pada kesungguhan masing-masing. So point di sini, saya tak cukup usaha lagi.. And i have to do MORE!!! *pheeewwwww*

Tapi, apa2 pun.. dulu saya pun hanya consultant biasa... bermula seorang diri.. sehingga hari ini Alhamdulillah sudah melahirkan beberapa orang director. Syukur Alhamdulillah. Saya amat bersyukur kerana mempunyai Director yang boleh berdikari dan mampu untuk membina empayar masing-masing. Sangat kagum dengan mereka.

Insya-Allah.. saya akan cuba lagi untuk menjadi LEADER yang hebat dan melahirkan more LEADERS in my group. Yang penting, USAHA.. :)

Dan ofcourse, tujuan utama adalah INCOME.. takkan kita buat keje penat2 tapi tak nak duit kan?


komisyen September 2012
komisyen bulan Jun 2013

this is only to share how important we have to RANK UP..... So apa tunggu lagi kawan2.. tanyala upline anda bagaimana untuk BERJAYA?

till then, salam sayang untuk semua.. 



No comments: